Mieux que Dimanche

Jag tänkte att det skulle vara passande att ge ett lite introduktionsinlägg här. Den här bloggen kommer handla om mig, Olof, min vardag och saker jag stör mig på för det mesta. Saker jag gillar kanske kan komma att dyka upp då och då också.

Bloggens titel betyder enligt Google translate: "Bättre än söndag". Något jag hoppas uppnå. Fast det är inte så svårt med tanke på hur dåliga söndagar brukar vara. Jag ska jobba lite på designen förhoppningsvis snart.

Jag har haft många bloggar. Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med denna. Men jag hoppas att jag kan stanna här ett tag. Vi får se.

Den här bloggen är med andra ord mina åsikter och ska på intet sätt ses som representativt för organisationer jag företräder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0